@Mislilac
Samo malo, jesi ti pod prisilom kupio stan tamo gde nema parkinga? Zamišljam da se u bilo kojem drugom evropskom gradu desi da se neko doseli i kupi stan gde nema gde da se parkira, pa da krene da 'ispravlja nepravdu' tako što će da ostavlja automobil gde mu padne na pamet - fasovao bi takvu novčanu kaznu da bi se iz mesta vratio kući.
imati kola nije luksuz.
lako je sa limana i subvencionisanog it radnog mesta palamuditi.
u ns nema ni turskih dolmusa tako da za ozbiljniji transport vam preostaju samo kola
rece djindjic da cemo titovu vladavinu tegliti na ledjima jos decenijama.
zato nemamo prevoza u nsu, zato limancani palamude drugima i zato osma ofanziva jos traje
da ne bude zabune-vozim bicikli vise nego ovdasnji wannabe sns biciklisti
Necemo garaze, hocemo normalne parkinge i drvorede. Investitor nece da pravi parking jer ima mogucnost da plati kaznu, koja je toliko mala, da mu se vise isplati da plati kaznu nego da pravi parking. Mora se uvesti zakon koji kaze da mora parking da se napravi (obavezno 2 mesta po stanu) ili nece biti gradnje zgrade. Da vidis kako bi onda bilo parkinga i manjih zgrada.
Za ovo parkiranje rešenje je brza efikasna i moderna gradnja kompleksaškog tipa. Znači udari se jedan ograđeni kompleks rizort sa P+5+PK, opremljen kvalitetnom nemačkom stolarijom za eskluzivne stanare i parkiranje rešeno kao čudom.
Bolje da su napravili parking, kolke prihode ima taj parking servis, kolko samo prihoduje pauk servis na mesecnom nivou? Gde su pare, gde su UREDJENI PARKINZI????
Kod mene izvodjac je napravio 6 parking mesta gde samo bmw i audiji stoje. Mislis da svako moze da priusti i parking mesto ili garazu kad prave tako malo mesta? Ne prave vise podrume za stanare a ne parking. Ne podrzavam parkiranje po travi ali nisu svi rodjeni novosadjani koji su prodali svoju catrlju za 3 stana u zgradi, parking i lokal...
Trt24.12.2020 • 17:06
Kupio sam stan bez parkinga a vozi mi se auto - komšije zažmurite na to što parkiram na travi.
Не желимо спратне гараже ни у једној комбинацији. Престаните више да вршите притисак на нас прављењем вештачког хаоса у саобраћају! Желимо јавни слободан паркинг са уређеним, одржаваним и негованим дрворедом и травњацима! Желимо слободан простор, мирис Дунава и ваздух са Фрушке горе! Уложите новац у изградњу трамвајског саобраћаја!
Po meni, nije cudno sto se pojavi neki problem, kao sto je ovaj sa parkiranjem, vec je problem sto dobronamerne predloge i primedbe nadlezni ignorisu ili cesto odgovore dopisom koji je genericki. Kao stanovnik ulice Heroja Pinkija vise puta sam pisao nadleznima sa molbom da nas zastite od bahatih vozaca koji voze i do 80km/h u ulici, cim prodju lezece policajce. Nemoguce je ukljuciti se u saobracaj a skripa kocnica i guma je konstantna. Sramni odgovor koji sam dobio je da sam kao ucesnik u saobracaju duzan da se bezbedno ukljucim u saobracaj a ako neko vozi brzo, mogu ga prijaviti saobracajnoj policiji. Molim portal 021 da me kontaktira ukoliko zeli da se pozabavi ovom tematikom. Ne vrede ni potpisi 50 stanara zgrade.
“...Na kraju, sve prvo ide na JAVNI uvid kako bi se omogućilo davanje primedbi....itd.”
Draga Goga,
SNS kamarila je obesmislila aktivnost davanja primedi, dovodeći svoje mlade junoše da zauzmu sva mesta u sali u cilju fizičkog sprečavanja građana da uđu u salu i sprovedu svoje pravo na primedbe.
treba ih sprovesti, utvrditi legalnost posojećeg urbanističkog plana grada. On mora biti uskladjen sa Zakonom o planiranju i izgradnji, sa Pravilnikom o sadržini, načinu i postupku izrade dokumentata prostornog i urbanističkog planiranja, Pravilnikom o opštim pravilima za parcelizaciju, regulaciju i izgradnju. Na kraju, sve prvo ide na JAVNI uvid kako bi se omogućilo davanje primedbi....itd.
Problem je što niko neće da ima problem, NS je pun advokatskih kancelarija, ali niko neće da zasuče rukave i krene da brani nekad urban i uredjen grad. Svi smo jednako odgovorni što se ruši vekovna civilizacija ovog dela Evrope i idemo u turcizam južne pruge i prekodrinja.
Krivi smo mi. Zakone imamo, petlju i razboritost nemamo.
Uredite vi da investitor koji gradi zgradu mora da obezbedi parking po stanu bez dodatnog plaćanja i deranja ljudi koji tu žive...paneće biti problema sa parkingom...
Zanimljivo kako se za neke ljude koncept razumevanja i solidarnosti uvek sastoji u tome da svi zajedno ispravljamo njihove životne greške.
Kupio sam stan bez parkinga a vozi mi se auto - komšije zažmurite na to što parkiram na travi.
Tri generacije familije nam živi od kafane i ne znamo ništa drugo - nemojte nas zatvarati usled epidemije.
Nisam učio škole i radim u supermarketu - zabranite rad nedeljom da blejim kad mi se oće.
Eh, da su ljudi odustajali od kupovine stana jer nema dovoljno parking mesta i da su istrajali, sad bi imali normalne parkinge, ali ovde je daj šta daš i posle kad zaboli glava onda je frka
Kao sto kažu taj deo telepskog bulevara je užas. Behaton ploče su klimave, jesenas sam si okupao noge kada sam stao na jednu. Kola gaze preko blata raznose ga na trotoara. Jedna od novih zgrada je stavila neke saksije da se ne parkiraju ali ni šetati se ne može. Onda ljudi šetaju po bici stazi jer nemaju gde, pa se svi guraju na tom uzanom. Onaj mali dvorišni izlaz kod univera je opasnost, to nije smelo biti tako napravljeno, mene je auto tu za malo udario u rikverc kada je išao.
Živim u zgradi pored te zelene površine. Naše zgrade imaju svoje uređene parkinge i do pre nekoliko godina nismo imali problema sa parkiranjem. Sad je svaki dan lutrija. U okruženju su poslednjih 15 godina zidane zgrade od po 20, 30, 50 stanova i 2 prateća parking mesta. Naravno da nemaju gde da se parkiraju. Ne smem ni da pomislim šta će se desiti kad se izgrade i one druge planirane zgrade na tom potezu između Telepa i Limana.
To što investitor kao uplati neke pare zato što nije napravio dovoljno parking mesta mačku o rep, to završi u nečijem džepu, a problem sa parkiranjem se povećava.
I ne, i dalje ne želimo garaže. Želimo park, sportske terene ili igralište za našu decu, a investitori nek na svom placu obezbede parking mesta za svoje stanove.
Pošetak Bulevara Patrijarha Pavla a leve strane (dakle, posle kružnog toka) bude parkirano po 10-15 automobila na pešačkoj stazi. Ostane mali deo biciklističke staze slobodan za pešake i bicikliste. Ovo počinje da se dešava i na početku Bulevara Evrope, isti princip- parkiranje na pešačkoj stazi ali i na zelenoj površini. Pitanje je kako će tek biti kada se završe zgrade koje se tu grade. Najjači je lik iz Galensa koji živi tu i parkira svoj galens auto na travi. Pa što ne napravite parking pobogu kad već gradite sve živo?! Ti ako nemaš love da kupiš parking mesto svei nego orcaš po zelenoj površini. Činjenica je da ljudi zaista nemaju gde da parkiraju - ali činjenica je i da ne može da se parkira na pešačkoj ili bicklističkoj stazi. Grad mora da natera investitore da smisle parking za svoje kupce!
Bolje posaljite komunalce da odnesu stotinsk vozila na Telepu na Bulevaru patrijarha Pavla parkiranih na pesackoj stazi duz cele staze u duzini preko 2,5km.Sramota od banana drzave.
Ovo nije nista naspram pocetka bulevara patrijarha Pavla, zelene povrsine vise ne postoje, pesaci i biciklisti jos malo pa nece imati kuda da prolaze. Kada padne kise svo blato na tockovima iznose na staze, behaton propao. Sramota i bezobrazlug grada sto ne reaguje. Pre nekoliko godina tako lep deo grada a sad postao ruglo.
"Najlakse pozabadati stubice, ali ti ljudi moraju negde parkirati nakon kruzenja od minimum sat vremena. Oni tu zive, a parkinga nema ni blizu dovoljno. " ...
Ne moraju nigde parkirati. Vlasništvo vozila nije uslov za život. Postojanje zelenih površina i drveća jeste uslov za život.
Pošto živim u neposrednoj blizini, tokom poslednjih 5 godina je jasno šta se dešava - macani su kupili stanove u zgradama koje nemaju parking prostor. O tome su trebali da razmišljaju pre kupovine stana. Ako nema parking mesta - NEMA PARKING MESTA. Nađite parking negde dalje. Ili prodajte vozilo. Ili prodajte stan i preselite se na drugo mesto. Zbog vašeg "cenjenog" vozila ljudi ne mogu više da prolaze trotoarima, blato je na sve strane jer se parkirate po zelenim površinama.
Novinari, obiđite i neposrednu okolinu ovog travnjaka: trotoari na bulevaru Patrijarha Pavla su zakrčeni parkiranim vozilima, pešaci ne mogu da prolaze. Trotoari su uništeni. Dijagonalno od travnjaka sa slike se vozila takođe parkiraju na zelenu površinu. Ugao Bulevara Evrope i Dalmatinske, ugao Bulevara Evrope i braće Grulović - uvek isti parkiraju svoja vozila skuplja od stanova u kojima žive na trotoar. Da se vide da imaju vozilo i da slučajno ne bi pešačili 5 minuta do vozila.
"Pravo na parking", ili kako god već to u svojoj glavi nazivate, nije nešto što postoji. Ako nemaš gde da parkiraš pred kuće, kupi garažu ili se parkiraj negde drugde. Ako ti to ne odgovara, znači ne postoje uslovi da voziš auto. Kraj priče.
Ta zelena povrsina je namenjena vec, pogodite kome..Tako da mozete slobodno pustiti ljude da parkiraju, ne morate dramiti jer svakako nece ostati ni travka kad nikne neboder..
Kao i uvek, mi trazimo resenje za posledicu, a ne razmislja se o preventivi.
Novi Sad iovako ima manjak zelenih povrsina, tako da ovo treba saseci dok nije postalo 'novo' normalno.
Tu ce tek biti problema sa parkiranjem, kad se zavrse Galensove zgrade prekoputa te zelene povrsine. A ne bi me iznenadilo da na toj povrsini 'nikne' javna garaza..
Ne bavimo se pravim problemom, a to je cinjenica da losom urbanizacijom, pravi se i saobracajni haos. Ne znam da li je 021 skoro isao na Adamovicevo naselje, da vidi kakav je haos nastupio u tim malim ulicama gde su sce kuce, zbog zgrada u Cara Dusana i Bulevara Evrope. Ljudi bukvalno postavljaju palete da im se ne parkuraju pred kapije i ispod kucnih prozora. I opet, i tu pocinju sada da ruse i zidaju. U NS nece ostati nihedan kvart sa kucama, a na kraju ce se tuci oko parking mesta.
Realno te stubiće će ljudi povaditi pošto nemaju gde da parkiraju u bližoj a i daljoj okolini. Tamo gde je trava će samo preliti asfaltom isti ovi što zidaju Aveniju. I eto, problem rešen, nije zelena površina više. Prezident zgradurina na kružnom nema NI JEDNO parkig mesto, osim garaža u suterenu, a kojih nema ni približno dovoljan broj. Grad je urbanistički u haosu, kvalitet života se strmoglavio poslednjih par godina...
Idi busom, biciklom, taksijem, motorom pa neces imati problema sa parkiranjem. Pre toga su stanari novoizgradjenih zgrada trebali da razmisle pre nego sto kupe stan u zgradi koja nema dovoljno parking i garaznih mesta.
Najlakse je pricati kako je potreba da se umesto zelenih povrsina pravi parking i kako je to potreba rastuceg grada. Izadjite malo iz voljene domovine da vidite kako izgledaju i koliko zelenih povrsina a ujedno dovoljno parking mesta imaju gradovi u inostranstvu.
Zamisli da si 'sugrađanin' i ti zoves neke medije zato sto na livadi neko parkira, a realno u postojećem stanju ničemu ne služi. Vi novosadisti ste sami sebi lek.
Baš sam pre neki dan gledao Dragana Jovanovića, kako se sa ženom preselio na Zlatibor. Ali ne u raspali centar imitaciju Las Vegasa, nego negde na obronke. Car. Zaista ovo gloženje po gradovima jeste samo za sirotinju.
Svi bismo mi voleli da zivimo u gradu, da nam je sve dostupno, a da bude priroda, zelenilo i cist vazduh. Za to su potrebnije ozbiljnije investicije, ali treba krenuti od nekud. Najlakse pozabadati stubice, ali ti ljudi moraju negde parkirati nakon kruzenja od minimum sat vremena. Oni tu zive, a parkinga nema ni blizu dovoljno. Znaci, radis po ceo dan i onda krece igra trazenja parkinga do besvesti, kako tu, tako i na Detelinari i ostalim neplanski urbanizovanim delovima grada. Malo razumevanja za sugradjane, svima ce nam biti bolje.
Хоштаплере у градској власти не занима трава и дрвеће већ како да их претворе у кинту. Паркинг не дозвољавају и врло радо ће послати паука по ауто али ће врло радо продати парцелу инвеститору да гради зграду.
Isto ovo bi trebalo uraditi i na nasipu (dolmi) na ivici Telepa. Molim 021.rs da istrazi i ovu temu. Postoji ogroman problem ugrozavanja zelene povrsine od strane automobila koji su tu parkirani, koji je prouzrokovan izdragnjom visespratnica nadomak pomenute i nama drage dolme. Dodatno, dolma je na jednom potezu 'presecena' i cak je asfaltiran parking za potrebe vlasnika stanova u novoizgradnjenom naselju Telepska dolina. Molim da se obrati paznja na ocuvanje nase dolme i nasipa koja treba da ostane zelena oaza.
A Novo Naselje? Kada cete konacno da uslisite i nase molbe i postavite stubice na travnatim povrsinama u blokovima oko Bate Brkica sad kad ste posadili travu? Jedini nacin da se zaustavi bahato parkiranje na travi su barijere, nista drugo.
Dovoljno je da posalju svakodnevno po dve patrole da napisu kazne za parking, jednu u 10 ujutru, drugu u 2 popodne. No valjda je lakse staviti stubice nego dupe dici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Stubićima protiv parkiranja na zelenoj površini između Limana i Telepa
Autor: 021.rs
Novi Sad
•24.12.2020.
•12:54 > 12:54
Komentari 49
Novo Naselje
Trt
Samo malo, jesi ti pod prisilom kupio stan tamo gde nema parkinga? Zamišljam da se u bilo kojem drugom evropskom gradu desi da se neko doseli i kupi stan gde nema gde da se parkira, pa da krene da 'ispravlja nepravdu' tako što će da ostavlja automobil gde mu padne na pamet - fasovao bi takvu novčanu kaznu da bi se iz mesta vratio kući.
/
lako je sa limana i subvencionisanog it radnog mesta palamuditi.
u ns nema ni turskih dolmusa tako da za ozbiljniji transport vam preostaju samo kola
rece djindjic da cemo titovu vladavinu tegliti na ledjima jos decenijama.
zato nemamo prevoza u nsu, zato limancani palamude drugima i zato osma ofanziva jos traje
da ne bude zabune-vozim bicikli vise nego ovdasnji wannabe sns biciklisti
Hmm
dak
ko nema gde da parkira neka kupuje stan negde gde ima mesta, ili neka malo popešači
A o inerciji gradskih i drugih službi koji tolerišu ovu bahatost i nekulturu neću sada, oni su zaslužili posebne stupce srama!!
Milonja
Novi Sad nas grad
Mislilac
Trt24.12.2020 • 17:06
Kupio sam stan bez parkinga a vozi mi se auto - komšije zažmurite na to što parkiram na travi.
Владимир
Milos
Limanac
Draga Goga,
SNS kamarila je obesmislila aktivnost davanja primedi, dovodeći svoje mlade junoše da zauzmu sva mesta u sali u cilju fizičkog sprečavanja građana da uđu u salu i sprovedu svoje pravo na primedbe.
Ovde pomaže samo kompletna smena vlasti.
Лиманац
Goga
Problem je što niko neće da ima problem, NS je pun advokatskih kancelarija, ali niko neće da zasuče rukave i krene da brani nekad urban i uredjen grad. Svi smo jednako odgovorni što se ruši vekovna civilizacija ovog dela Evrope i idemo u turcizam južne pruge i prekodrinja.
Krivi smo mi. Zakone imamo, petlju i razboritost nemamo.
Liman IV
Bujke
Filip
Trt
Kupio sam stan bez parkinga a vozi mi se auto - komšije zažmurite na to što parkiram na travi.
Tri generacije familije nam živi od kafane i ne znamo ništa drugo - nemojte nas zatvarati usled epidemije.
Nisam učio škole i radim u supermarketu - zabranite rad nedeljom da blejim kad mi se oće.
Seci uši, krpi zna se već šta.
DERAN
Mi
telep
Tuga
Komšinica
To što investitor kao uplati neke pare zato što nije napravio dovoljno parking mesta mačku o rep, to završi u nečijem džepu, a problem sa parkiranjem se povećava.
I ne, i dalje ne želimo garaže. Želimo park, sportske terene ili igralište za našu decu, a investitori nek na svom placu obezbede parking mesta za svoje stanove.
Prednjem
Pošizeću
Ja
Ne tako davno
Tuga
socko
Ne moraju nigde parkirati. Vlasništvo vozila nije uslov za život. Postojanje zelenih površina i drveća jeste uslov za život.
Pošto živim u neposrednoj blizini, tokom poslednjih 5 godina je jasno šta se dešava - macani su kupili stanove u zgradama koje nemaju parking prostor. O tome su trebali da razmišljaju pre kupovine stana. Ako nema parking mesta - NEMA PARKING MESTA. Nađite parking negde dalje. Ili prodajte vozilo. Ili prodajte stan i preselite se na drugo mesto. Zbog vašeg "cenjenog" vozila ljudi ne mogu više da prolaze trotoarima, blato je na sve strane jer se parkirate po zelenim površinama.
Novinari, obiđite i neposrednu okolinu ovog travnjaka: trotoari na bulevaru Patrijarha Pavla su zakrčeni parkiranim vozilima, pešaci ne mogu da prolaze. Trotoari su uništeni. Dijagonalno od travnjaka sa slike se vozila takođe parkiraju na zelenu površinu. Ugao Bulevara Evrope i Dalmatinske, ugao Bulevara Evrope i braće Grulović - uvek isti parkiraju svoja vozila skuplja od stanova u kojima žive na trotoar. Da se vide da imaju vozilo i da slučajno ne bi pešačili 5 minuta do vozila.
Bojan
"Pravo na parking", ili kako god već to u svojoj glavi nazivate, nije nešto što postoji. Ako nemaš gde da parkiraš pred kuće, kupi garažu ili se parkiraj negde drugde. Ako ti to ne odgovara, znači ne postoje uslovi da voziš auto. Kraj priče.
Johnson
Ici ce uz put, odnosno uz buduci most.
Mogu iz grada da nam pricaju sta hoce, ali neki investitori bliski vlastima,znaju grdske odluke 5 godina unapred.
Cubi
Nikola
Novi Sad iovako ima manjak zelenih povrsina, tako da ovo treba saseci dok nije postalo 'novo' normalno.
Tu ce tek biti problema sa parkiranjem, kad se zavrse Galensove zgrade prekoputa te zelene povrsine. A ne bi me iznenadilo da na toj povrsini 'nikne' javna garaza..
Milan
zombi
n
Idealno bi bilo na mestu gde je Avenija ali kada je to već propalo onda je ovo savršeno mesto.
Ako i ovo upropaste onda više nema gde.
Ljudi sa Bulevara decu izvode u park koji je napravila Minakva i plaćaju ulaz jer alternative nema. Sramota za grad.
@Rock
Najlakse je pricati kako je potreba da se umesto zelenih povrsina pravi parking i kako je to potreba rastuceg grada. Izadjite malo iz voljene domovine da vidite kako izgledaju i koliko zelenih povrsina a ujedno dovoljno parking mesta imaju gradovi u inostranstvu.
pravda za
Allfather
Miki
Rock
SM
Гари
telep
jedan
Nikola
NSrdjan
Snezana
Jaa
Cale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H